סרט תדמית הוא יצירת דימוי חיובי של בית עסק מסויים בעיניו של הלקוח הצופה בסרט.

ישנו הבדל בין סרט תדמית לבין פרסומת פרומו או תשדיר, הפרסומת ניכפת על האדם בין הוא מעוניין לצפות בה ובין אם לא, לעומתה, סרט התדמית מיועד מלכתחילה להשיג לקוחות פוטנציאלים אשר מעוניינים במוצר.

סרט התדמית נפוץ בחברות ב-15 השנים האחרונות, והוא אפקטיבי בחברות קטנות ובינונית, באקדמיה,  ואצל אנשים וגופים פרטיים,  מהסיבות הללו:

1 – יצירת הסרט לצורך הקרנתו בפגישה עסקית, בכנסים או בתערוכות, לצורך מכירת המוצר והדגשת יתרונותיו הרבים.

2 – יצירת סרט לחברות היי טק לקידום מוצר חדשני / אב טיפוס.

3 – סרט התדמית ידגים את אופן השימוש במוצר החדש  והפעלתו

4- סרט המתאר מוצר חדש היוצא לאור.

5 – סרט תדמית למכללות/אוניברסיטאות המדמה את הווי הלימודים, מקצועות הלימוד, מכינות, השלמה לתארים גבוהים ועוד.

לסרט התדמית גם אם הוא קצר ישנו יתרון רב על פני חומר מודפס, הסרט יכול להעביר מסר דרך מספר חושים בו זמנית (שמיעה, ראייה, רגש), ובכך יתרונו הגדול על כל אמצעי פרסום אחר.

שלבים להפקת סרט תדמית:

תחקיר – עבודת התחקיר כוללת היכרות יסודית ומעמיקה עם הארגון, המטרות שלו, זיהוי קהל היעד, באילו דרכים הסרט יופץ, ובאלו מסגרות הוא יוקרן.

פס קול מוזיקלי – בחירה נכונה של פס הקול מסייעת בהעברת המסר בצורה הטובה ביותר, פס הקול והתאמתו לתמונות בסרט התדמית יוצרים את הרגש ואתו את העברת המסר בצורה הטובה ביותר.

צילום- את סרט הצילום עדיף לצלם בעזרת מצלמת כתף, לזווית הצילום, לקצב הצילום ולתאורה ישנם השפעה מירבית על הצילום הסופי.

קריינות – הקריינות היא הלב והעורק הראשי של  העברת המסרים, כתיבה והגשה נכונה של קריינות הם השלב החשוב ביותר בהצלחתו של סרט תדמית, לפיכך, יש לבחור קריין מקצועי ובעל ניסיון העומד בקריטריונים.

זקוקים לשירותי קריינות מקצועיים? השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן