מערכת ניתוב קולי לטלפון פרטי ולחברות בעברית ובאנגלית

מענה קולי אנושי אינטראקטיבי (IVR) זוהי טכנולוגיה המשמשת מערכות טלפוניות, ומאפשרת למשתמש לחייג למספרי טלפון בהם קיימת טכנולוגיה זו ולתקשר באמצעותה עם שרת מחשב בעזרת טונים (פולסים) הנוצרים מלחיצה על מקשי הטלפון ואף באמצעות דיבור בקול אנושי.

באמצעות המערכות הללו יכולים המתקשרים לגשת אל שרת המחשבים המצוי בשרת המחשב ולקבל מידע בהתאם לבחירתם, לאחר ששמעו את ההנחיות הקוליות מהמערכת. תוך ניהול שיחה עם הפונה בשפה טבעית כדי להדריכן כיצד להמשיך.

התוכן המוקלט במערכות אלו הינו תוכן מוקלט מראש הנשמר כקריינות קובץ קול (אודיו), או תוכן הנוצר באופן דינאמי באמצעות המרת מידע דיגיטאלי (בינרי) לקול.

באמצעות תוכנה ייעודית המקריאה מידע ממוחשב לקול אנושי המערכת יכולה לנווט כל תחום שבו ממשק מסוגל לפרק את הפנייה לסדרה של שאלות.

מערכת מענה קולי היוצרת דיאלוג עם המשתמשים שלה, משמשות קווי מידע קולי הנקראים גם קווי טלמסר. בו מסופק מידע לפונים בתחומים שונים. מערכות אלו משמשות גם לניתוב שיחות בחברות מסחריות וגם בגופים גדולים. חברות מסוימות אף משתמשות במענה האנושי המוקלט כדי לחסוך כוח אדם במשך חלק משעות היממה.

בקווי שרות ותמיכת לקוחות, מערכת מענה קולי מתמודדת היטב עם כמות פניות גדולות הודות לשלוחות הרבות המוצעות ללקוח.

מערכת ניתוב קולי מסייעות רבות לאוכלוסיית העיוורים שאין באפשרותם לגשת ולקרוא מידע כתוב.

צליל המתנה עיסקי לטלפון/פאנטון:

חברות מסחריות וכן חברות בינוניות וקטנות בישראל ובעולם שאינן מצריכות שימוש בשלוחות באמצעות מערכת ה-IVR  , משתמשות בצליל המתנה עיסקי אותו שומע הלקוח המחייג לבית העסק.

צליל ההמתנה / פאנטון מלווה בקריינות הכוללת בדרך כלל מנגינת רקע מקורית המסבירה על בית העסק. ברוב המקרים, במסגרת אותה קריינות בזמן ההמתנה נאמרים יתרונותיו של אותו עסק ונהוג גם לשלב פירוט של המוצרים העיקריים שלו.

היתרון בה שהיא יותר קצרה ואינה כוללת בתוכה שלוחות נוספות.
צליל ההמתנה העסקי משתנה בין עסק אחד למשנהו וילווה בסופו במנגינה התואמת את אופי בית העסק.
כל הקלטות הקריינות לטלפון מועברות בפורמט אודיו מיוחד – wav pcm

קריינות לטלפון עסקי

אומרים שאין שני לרושם ראשוני וכשזה נוגע לעסק שלכם, המענה הקולי הוא למעשה סוג של כרטיס ביקור קולי, נקודת מפגש ראשונית עם הלקוחות שלכם. לא משנה אם אתם עסק קטן, בינוני או גדול, הקלטה של קריינות מקצועית לטלפון תורמת למיתוג שלכם ומשדרת מקצועיות.
כשזה נוגע לעסקים, הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל הגדול ולכן, אם בעסק שלכם הטלפון עדיין ללא מענה קולי – כדאי להשקיע ביצירת מערכת לניתוב שיחות או מענה אוטומטי המייצגים את העסק שלכם בצורה הכי טובה ומקצועית.

זקוקים לשירותי קריינות לטלפון? נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהתאם.

דילוג לתוכן