מחפשים שירותי קריינות באנגלית מקצועיים? רוצים להקליט קריינות לטלפון בשפה האנגלית ומחפשים איש מקצוע אשר יבצע זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

קריינות באנגלית חייבת להתבצע בצורה נכונה, עם המבטא הנכון, ההיגוי הנכון והעברת המסרים הנכונה המתאימה לצרכים שלכם. אם אתם רוצים להפוך את המענה האוטומטי בעסק שלכם או את מרכזיית השיחות למקצועיים יותר, אתם חייבים שירותי קריינות באנגלית מקצועיים, וזה בדיוק מה שאנחנו מעניקים לכם.

באולפן ההקלטות רועי קנטן תוכלו לקבל שירותי קריינות באנגלית ברמה הגבוהה ביותר, תוך התאמה מלאה לדרישות ולצרכים שלכם, ובאספקה מהירה במיוחד.

למה חשוב להוסיף קריינות באנגלית לטלפון?

קריינות לטלפון בשפה האנגלית היא חשובה מאוד לכל עסק ועסק. אנגלית היא שפה בינלאומית ולכן אם אתם רוצים שכמעט כל אחד אשר מגיע אל מרכזיית השיחות שלכם, ואינו דובר עברית, יוכל להבין את הנאמר ולפעול בהתאם, אתם חייבים להוסיף קריינות באנגלית לטלפון שלכם.

קחו בחשבון כי אלו שאינם דוברים עברית ושינסו לחייג אליכם, ינתקו את השיחה בתוך זמן קצר במידה והם לא ימצאו אפשרות לשמוע את אופציות הניתוב באנגלית, ולכן מדובר בחלק חשוב בהליכי המכירה ושירות הלקוחות שלכם, ובדרך שתאפשר לכם להגדיל את היצע הלקוחות שלכם בצורה משמעותית מאוד.

כיצד מבצעים קריינות לטלפון?

השלב הראשון הוא הצד שלכם – כתיבה של המלל. תוכלו לבחור פשוט לתרגם את הקריינות בעברית הקיימת אצלכם, או להקליט אצלנו את שתי השפות.

אנו נבצע את ההקלטה באופן מקצועי ועל פי החיתוכים הדרושים לכם, וכל מה שישאר לכם לעשות הוא פשוט להתקין את קטעי ההקלטה במרכזיית הטלפונים שלכם. כך תוכלו להתחיל להציע ללקוחות שלכם שירות נוח יותר, זמין ונגיש גם לאלו שאינם דוברים עברית ומתקשים לנווט במרכזיית השיחות.

אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום ונשמח להציע לכם את שירותי הקריינות הטובים והמקצועיים ביותר, והתאמה אישית מלאה לצרכים, לדרישות ולמבנה הנכון עבור העסק שלכם.

דילוג לתוכן