אחת הדרכים לקחת את בית העסק שלכם קדימה בתחום הפרסום והשיווק היא במסלול ה- Oldschool הישן והמוכר: פרסומות ברדיו ללא אינטרנט. כן, פרסומות ברדיו האזורי או בתחנות הרדיו הכלל ארציות. אם שילמתם ואושרתם על ידי תחנת רדיו להטמיע פרסומת, מאד מומלץ להשקיע בהקלטה שלה. כיצד אנו ממליצים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר? באמצעות אולפן קריינות ייעודי עם טכנאי סאונד מן המעלה הראשונה.

הקלטת הפרסומת באולפן מקצועי – כך תוודאו שבחרתם נכון

הקלטת גינגל לרדיו נעשית באולפן מקצועי המחזיק בעתודות הציוד המשוכללות ביותר, מכרטיסי קול ועד ציוד הקלטה פיזי כמו מיקרופונים וקונדנסרים. הקלטת גינגל לרדיו נעשית או על ידכם או על ידי קריין מקצועי מטעם האולפן אשר מספק שירות קריינות עבור פאנטונים לסלולר, אותו מענה HOLD משולב מוזיקה שמתקבל כאשר מישהו מתקשר לבית עסק כלשהו ולא נענה. ההקלטה נעשית על ידי טכנאי סאונד מן המעלה הראשונה אשר מחזיקים בעתודות הציוד ברמות הגבוהות ביותר.

אולפן עריכות – חובה לכל מקליט גינגל לרדיו

גינגל לרדיו מלווה בלא מעט סצנות פרסומיות עם קריינות ושירה. הדבר עשוי לגרום לטעויות שלכם או של צוות ההקלטה והקריינות ולכן חשוב לדאוג לגשת לאולפן עריכות, אשר יודע בדיוק מה נדרש לעשות על מנת לחבר קטעים לא גמורים ולגבש אותו במהרה לפרסומת שלמה ומסודרת.

מיקס ואפקטים ברמה מקצועית – חובה

כמובן שההקלטה והעריכות הם רק השלב הראשון בהפקה. השלבים הבאים צריכים להתבסס על הגשת הפרסומת לקהל, ממש כמו שמגישים שיר או מזמור. הגשת גינגל לרדיו בצורה נכונה מתבססת על עריכות סאונד ולבסוף מיקס שיספק לכם טארק פרסומת מוכן לשימוש, אשר נשמע מקצועי וברמות הגבוהות ביותר.

צוות מוזיקלי ומקצועי באולפן מקל את הפקת הגינגל

כאשר באולפן ישנם קריינים, מקליטים ועורכי מיקס מקצועיים אתם יודעים אתם זוכים במענה לכל מה שתבקשו כדי להפיק את הפרסומת שלכם. מאד מומלץ לוודא שכך קורה במסגרת הפקת גינגל לרדיו מטעמכם, על מנת להפיק חומר מורכב זה בכיף גדול שיאפשר לכם ליהנות מכך בצפייה שנים לאחר ההקלטה וההכנה. כאשר האולפן ניחן בצוות מוזיקאים מבצעים ומקליטים ברמה גבוהה אתם יכולים להיות בטוחים כי הגינגל שלכם עומד לצאת על הצד הטוב ביותר.

דילוג לתוכן